Subject: Kooskõlastuse taotlus Orissaare
From: "Anti Salura" <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 16:31:35 +0300

Tere

 Edastan Teile digitaalselt allkirjastatud projekti muudatuse
kooskõlastamise taotluse.

 Täiendav informatsioon on leitav kirjale lisatud taotluses.

 Lugupidamisega

Anti Salura

Projekteerija/Designer

Corle OÜ                      Tel: +372 5340 3680

Uustalu 2

Kose, EE75101            [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Harjumaa, Estonia     www.corle.ee <http://www.corle.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.